Přijmeme posilu do našeho týmu:
CO KE SVÉ PRÁCI BUDETE POTŘEBOVAT?
- praxe v obchodu na obdobné pozici výhodou
- výborná znalost němčiny – budete denně komunikovat se zahraničními zákazníky
- samostatná osobnost zaměřená na výsledek
JAK BUDE VYPADAT VÁŠ PRACOVNÍ DEN?
- budete mít na starosti vyřizování objednávek, které k nám chodí z celého světa – hlídání termínů (nutná výborná znalost MS Office – primárně Excel)
- k ruce budete mít tým kolegů obchodníků, kde budete spolu vymýšlet prodejní strategie
- budete komunikovat se zákazníky primárně v německém jazyce
- budete budovat vztahy s našimi zákazníky
- sedět budete vedle kolegyně z oddělení Logistiky, která Vám pomůže s řešením dopravy
- kromě řešení objednávek budete také hledat nové zákazníky po celém světě (email/ telefon)
- s pozicí souvisí také služební cesty za zákazníky do zahraničí (cca 1-2 dny v měsíci)
PROČ PRACOVAT PRÁVĚ S NÁMI?
- Práce na HPP ve stabilní a dynamicky se rozvíjející společnosti
- Motivační finanční ohodnocení
- Zaučení a dlouhodobé stabilní zaměstnání
- Flexibilní pracovní doba (jednosměnný provoz pouze v pracovní dny PO-PÁ)
- Zaměstnanecké benefity (příspěvek na stravování 116,20 Kč/den, 25 dní dovolené, firemní akce, vzdělávací jazykové kurzy)
Místo výkonu práce: Lukov u Zlína
V případě zájmu, prosím, zašlete svůj životopis emailem: prace@parabel.cz (ve zprávě upřesněte, která pracovní pozice Vás zaujala). Pokud preferujete emailovou komunikaci, sdělte nám v životopisu svou soukromou emailovou adresu pro zaslání podstatných dokumentů. Se svými dotazy se obraťte na naše Personální oddělení 571 895 701 v čase PO-PÁ 8-14 h nebo na mob. 775 946 244 (lze i SMS, a i mimo uvedený čas). Těšíme se na budoucí spolupráci!
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.