Přijmeme posilu do našeho týmu:

CO KE SVÉ PRÁCI BUDETE POTŘEBOVAT?

  • praxe na obdobné pozici alespoň 2 roky
  • SŠ/ VŠ – ideálně v oblasti IT
  • znalost MS 365 a síťových infrastruktur
  • flexibilní, samostatná osobnost s proaktivním přístupem k úkolům a s chutí rozvíjet své znalosti

 

JAK BUDE VYPADAT VÁŠ PRACOVNÍ DEN?

  • budete mít na starosti údržbu, správu síťové infrastruktury a pracovních stanic
  • čeká vás administrace uživatelských účtů (instalace, správa HW a SW)
  • budete školit nové uživatele a také jim budete k dispozici jako technická podpora v případě nutnosti
  • setkáte se s analýzou a řešením problémů v IS, kdy budou vítány návrhy nových řešení
  • s pozicí souvisí také dohled nad dodržováním bezpečnostních pravidel v rámci IS dle směrnic
  • některé záležitosti budete konzultovat a řešit ve spolupráci s externím IT partnerem

 

PROČ PRACOVAT PRÁVĚ S NÁMI?

  • Práce na HPP ve stabilní a dynamicky se rozvíjející společnosti
  • Motivační finanční ohodnocení
  • Zaučení a dlouhodobé stabilní zaměstnání
  • Flexibilní pracovní doba (jednosměnný provoz pouze v pracovní dny PO-PÁ)
  • Zaměstnanecké benefity (příspěvek na stravování 116,20 Kč/den, 25 dní dovolené, firemní akce, vzdělávací jazykové kurzy)

 

Místo výkonu práce: Lukov u Zlína

V případě zájmu, prosím, zašlete svůj životopis včetně foto emailem: prace@parabel.cz (ve zprávě upřesněte, která pracovní pozice Vás zaujala). Pokud preferujete emailovou komunikaci, sdělte nám v životopisu svou soukromou emailovou adresu pro zaslání podstatných dokumentů. Se svými dotazy se obraťte na naše Personální oddělení 571 895 701 v čase PO-PÁ 8-14 h nebo na mob. 775 946 244 (lze i SMS, a i mimo uvedený čas). Těšíme se na budoucí spolupráci!

Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.