Hledáme superhrdinu do našeho týmu! Pokud máte rádi výzvy a chcete vést tým, který zajišťuje, že naše nákupy jsou tak strategické, že by je schválil i váš pes, čtěte dál!

CO KE SVÉ PRÁCI BUDETE POTŘEBOVAT?

  • Min. SŠ s maturitou (protože bez toho by to bylo jako snažit se řídit auto bez řidičáku)
  • Aktivní znalost německého jazyka (většina našich obchodních partnerů komunikuje německy, takže „Guten Tag“ je základ)
  • Zkušenosti s vedením týmu (protože někdo musí být kapitánem této lodi)
  • Výborné komunikační, prezentační a vyjednávací dovednosti (umíte přesvědčit i kočku, aby se šla vykoupat)
  • Znalost výkresové dokumentace – výhodou (protože někdy je potřeba vědět, co je na papíře)
  • MS Office (Excel, Word, PowerPoint) – umíte otevřít Excel? Skvělé!
  • Řidičský průkaz sk. B – abyste mohli jezdit na služební cesty a ne jen na kole
  • Zájem učit se nové věci, samostatnost, logické myšlení (protože každý den je nová výzva)

JAK BUDE VYPADAT VÁŠ PRACOVNÍ DEN?

  • Nastavovat a vyhodnocovat prodejní plány svého týmu – jako strategický mozek operace
  • Odpovídat za plnění obchodních cílů ve svěřené oblasti – žádné výmluvy, jen výsledky!
  • Budete vyhledávat a vybírat nové dodavatele ve spolupráci se svým týmem – jako Indiana Jones, ale s dodavateli
  • Pravidelně navštěvovat dodavatele (primárně zahraničí) – poznáte nové lidi a místa!
  • Sjednávat ceny, dodací a platební podmínky – protože někdo musí být mistr vyjednávání
  • V případě potřeby budete provádět kontroly stavu objednávek, poptávek u dodavatele – žádné zpoždění!
  • Monitorovat lhůty a pokrok svěřených projektů a požadovaných cenových nabídek – jako Sherlock Holmes, ale s termíny
  • V rámci řešení projektů budete spolupracovat s obchodním, technickým a prodejním oddělením – týmová práce je klíčová!
  • Budete komunikovat s dodavateli při řešení reklamačních řízení – protože někdy se něco pokazí, a vy to opravíte

PROČ PRACOVAT PRÁVĚ S NÁMI?

  • Práce na HPP ve stabilní a dynamicky se rozvíjející společnosti – jsme jako raketa, která letí vzhůru!
  • Motivační finanční ohodnocení – peníze, které vás budou motivovat k práci
  • Zaučení a dlouhodobé stabilní zaměstnání – žádné skákání z jedné práce do druhé
  • Flexibilní pracovní doba (jednosměnný provoz pouze v pracovní dny PO-PÁ) – žádné noční směny, hurá!
  • Zaměstnanecké benefity (příspěvek na stravování 123,90 Kč/den, 25 dní dovolené, firemní akce) – protože každý potřebuje trochu zábavy a odpočinku

Místo výkonu práce: Lukov u Zlína

V případě zájmu, prosím, zašlete svůj životopis v NJ emailem: prace@parabel.cz (ve zprávě upřesněte, která pracovní pozice Vás zaujala). Pokud preferujete emailovou komunikaci, sdělte nám v životopisu svou soukromou emailovou adresu pro zaslání podstatných dokumentů. Se svými dotazy se obraťte na naše Personální oddělení 571 895 701 v čase PO-PÁ 8-14 h nebo na mob. 775 946 244 (lze i SMS, a i mimo uvedený čas). Těšíme se na budoucí spolupráci!

Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.